social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1402/12/21

08:21:0

68

محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز:شهادت بالاترین استاندارد ایثار است

محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز:شهادت بالاترین استاندارد ایثار است

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در حدیثى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) روایت شده است: «اِنَّ فَوْقَ کُلِّ بِرٍّ بِرّاً حَتّى یُقْتَلَ الرَّجُلُ شَهِیْداً فِى سَبِیْلِ اللّهِ»؛ بالاتر از هر نیکى، نیکى دیگرى وجود دارد تا به شهادت در راه خدا رسد که برتر از آن چیزى متصور نیست و این نشان می دهد شهادت بالاترین استاندارد ایثار است. 

مهندس محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به روز بیستم اسفند روز ملی راهیان نور  گفت: راهیان نور بخشی از هویت ایران اسلامی و نمادی بارز از ایثار، مقاومت و ایستادگی یک ملت در برابر امپریالیسم جهانی است.
مدیر کل استاندارد استان با تمجید از رشادت ها و حماسه سازی های رزمندگان، جانیازان و شهیدان ایرانی در طول دفاع مقدس و با تشکر از شورای عالی انقلاب فرهنگی بابت نامگذاری روز بیستم اسفند به روز ملی راهیان نور، در ادامه گفت: هنر از بالاترین ظرفیت برای روایت از این حماسه ها برخوردار بوده و به همین دلیل شهید جاوید مرتضی آوینی با ساخت مجموعه روایت فتح، با ظرافت تمام این رشادت ها را به تصویر کشیده است.
دبیر شورای استاندارد استان البرز همچنین گفت: در حدیثى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) روایت شده است: «اِنَّ فَوْقَ کُلِّ بِرٍّ بِرّاً حَتّى یُقْتَلَ الرَّجُلُ شَهِیْداً فِى سَبِیْلِ اللّهِ»؛ بالاتر از هر نیکى، نیکى دیگرى وجود دارد تا به شهادت در راه خدا رسد که برتر از آن چیزى متصور نیست و این نشان می دهد شهادت بالاترین استاندارد ایثار است. 
محمد آئینی در انتها گفت: بیستم اسفند یادآور نخستین سفر مقام معظم رهبری در راهیان نور بوده که حاکی از اهمیت بسیار بالای آن در فرهنگ انقلاب اسلامی و احیای روایت حماسه های شهیدان، جانبازان و فرزندان این مرز و بوم در دفاع از سرزمین خود در پهنه ایران اسلامی می باشد.