social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1402/12/22

09:47:4

46

مدیرکل استاندارد استان البرز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

مدیرکل استاندارد استان البرز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز گفت: در اهمیت ماه مبارک رمضان این موضوع آشکار می شود که چرا پروردگار متعال لیلةالقدر را که این همه فضیلت دارد در این ماه مبارک قرار داده است.

مهندس محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه تقرب و خودسازی را به کلیه ایرانیان و بویژه شهروندان استان البرز تبریک گفت.
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در اولین شب ماه مبارک رمضان درهای رحمت و وسعت الهی برای انسان ها باز می شود به طوری که رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می فرماید: "لَوْ یَعْلَمُ الْعَبْدُ مَا فِی رَمَضَانَ لَوَدَّ أَنْ یَکُونَ رَمَضَانُ السَّنَة"، اگر بنده «خدا» می‏دانست که در ماه رمضان چیست و چه برکتی وجود دارد، دوست می‏داشت که تمام سال، رمضان باشد. 
آئینی در ادامه گفت: دراهمیت ماه مبارک رمضان این موضوع آشکار می شود که چرا پروردگار متعال لیلةالقدر را که این همه فضیلت دارد در این ماه مبارک قرار داده است.
مدیرکل استاندارد استان البرز در انتها بر خواندن و تلاوت بسیار قرآن در این ماه تاکید کرده و اظهار امیدواری نمود تا همه مومنین و بویژه همکاران اداره کل استاندارد استان از برکات این ماه بهره مند شوند.