social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1402/12/26

20:03:5

37

تمجید محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز از سنت پسندیده ایرانیان در دیدار خانواده شهدا در آستانه نوروز

تمجید محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز از سنت پسندیده ایرانیان در دیدار خانواده شهدا در آستانه نوروز

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با تمجید از سنت پسندیده ایرانیان در دیدار خانواده های شهدا در آستانه نوروز و سال جدید، با حضور در منزل شهید محمدرضا فروتنی شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدا را مایه مباهات و افتخارات یک ملت و خانواده های آنان را راویان سالها عشق و ایثار برای نسل های آینده نامید.

 مهندس محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با تمجید از سنت پسندیده ایرانیان در دیدار خانواده های شهدا در آستانه نوروز و سال جدید، با حضور در منزل شهید محمدرضا فروتنی شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدا را مایه مباهات و افتخارات یک ملت و خانواده های آنان را راویان سالها عشق و ایثار برای نسل های آینده نامید.
مدیرکل استاندارد استان البرز در این جمع صمیمی با احوال پرسی از مادر و پدر شهید در جریان آخرین وضعیت سلامتی آن‌ها قرار گرفت و بردار شهید نیز به ذکر خاطره ای از شهید بزرگوار پرداخت.
شهید «محمدرضا فروتنی» فرزند «علی اصغر»، در اول بهمن ماه سال 1346 دیده به جهان گشود و در دوران خدمت مقدس سربازی برای دفاع از خاک پاک میهن به جبهه حق علیه باطل شتافت و در هیجدهم خرداد ماه 1365، در منطقه عملیاتی فکه (شرهانی) به شهادت رسید. تربت پاک شهید در امامزاده محمد کرج نمادی از ایثار و مقاومت در راه وطن است.

 

تصاویر