social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/1/5

18:05:4

127

مدیرکل استاندارد البرز در گزارش پنجم خود به ملت:

تصویب ۳۱ طرح پیشنهادی تدوین استاندارد البرز در سطح ملی

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: ترویج فرهنگ استاندارد به کمک رسانه‌های دیداری، شنیداری، الکترونیکی و مجازی نیاز دارد چرا که ارتقای کیفیت کالا و خدمات می‌تواند اعتبار بنیادهای اقتصادی و تجاری را در داخل و خارج از کشور افزایش دهد و به رفاه مردم کمک کند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش پنجم خود در روز چهارم فروردین به شهروندان اعلام کرد: پژوهشگران برون سازمانی و کارشناسان این اداره کل سال گذشته ۴۰ طرح پیشنهادی تدوین استاندارد در مقوله‌های مختلف به سازمان ملی استاندارد ایران ارائه دادند که ۳۱ مورد آنها به تصویب رسید.
محمد آئینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کمیته برنامه ریزی سازمان ملی استاندارد ایران نیز این ۳۱ طرح پیشنهادی را تصویب کرد که موفقیتی بزرگ برای استان البرز به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی استاندارد کالا و خدمات در بین خانواده‌ها بیان کرد: برای هوشمند سازی، تحقق دولت الکترونیک، ایجاد شهر هوشمند استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد در میان مردم، باید استاندارد را به خانه‌های مردم برد.
آئینی گفت: ترویج فرهنگ استاندارد به کمک رسانه‌های دیداری، شنیداری، الکترونیکی و مجازی نیاز دارد چرا که ارتقای کیفیت کالا و خدمات می‌تواند اعتبار بنیادهای اقتصادی و تجاری را در داخل و خارج از کشور افزایش دهد و به رفاه مردم کمک کند.
مدیرکل استاندارد البرز افزود: بر همین اساس برنامه‌های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص کیفیت کالاها و خدمات در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.