پرونده مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی/خدماتی در اداره کل استاندارد البرز بررسی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، سید مهدی حسینی، رئیس اداره آموزش و ترویج استاندارد استان البرز در حاشیه برگزاری کارگروه ماده 7 آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت استان گفت: در سه ماهه اول سال 1401، پرونده مدیران کنترل کیفیت در کارگروه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
حسینی بیان داشت: هدف از تشکیل این کارگروه، بررسی و تصویب جهت صدور پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت بوده و رسیدگی به شکایات واصله در خصوص عملکرد مدیران کنترل کیفیت و بررسی اختلافات مابین مدیر عامل و مدیر کنترل کیفیت واحد تولیدی/خدماتی، از دیگر وظایف این کارگروه می‌باشد.

رییس اداره آموزش و ترویج استاندارد گفت: بر اساس آیین نامه مذکور، این جلسات با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی - تشکل صنفی مربوط یا خانه صنعت، معدن و تجارت - انجمن مدیران کنترل کیفیت - نماینده واحد تولیدی/خدماتی مربوطه و در صورت لزوم، مدیر کنترل کیفیت ذیربط و دیگر اعضاء از سوی اداره کل استاندارد استان البرز، تشکیل می‌شود.