اخبار اداره کل البرز بيشتر

مدیر کل استاندارد استان البرز با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر محمدحسین طاهری مدیر کل استاندارد استان ، در اولین دیدارهای استانی خود به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل، ابتدا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و با اهدای گل و عطر افشانی ،به ارواح طیبه شهدا ادای احترام نموده و با قرائت فاتحه مقام آنان را تکریم داشتند. او سپس با حضور در دفتر آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در استان در خصوص عملکرد ، فعالیتها و نظارتهای این اداره کل گفت و گو نمود. 
در این دیدار آیت الله حسینی همدانی تامین ایمنی و سلامت مردم را در گرو فعالیت های سازمان استاندارد دانست و اظهار داشتند: با توجه به تنوع وگستردگی وظایف سازمان ضمن بالا بردن معیارهای استاندارد، بازرسی و کنترل کیفیت کالاها باید با دقت بیشتری در کشور و استان صورت گیرد. ایشان توصیه هایی را در راستای محقق نمودن شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین داشتند .
طاهری در پایان عنوان داشت:  کلیه همکاران ما در استان تمام تلاش خود را نسبت به رعایت الزامات و اجرای استانداردها به کار خواهند بست و امید است با اتکال به خداوند متعال نقش آفرینی یک نظام استاندارد کارآمد را با ادای حق در دولت مردمی رقم بزنیم.