اخبار اداره کل البرز بيشتر

مدیر کل استاندارد البرز با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان دیدار نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، محمد حسین طاهری مدیرکل استاندارد استان با کریم پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار و گفتگو نمودند. طاهری در ابتدا پس از تبریک انتصاب ایشان به عنوان فردی با تجربه و متخصص که سال ها در امر مدیریت و برنامه ریزی  کشور ارائه خدمت داشته اند  با معرفی اداره کل استاندارد به عنوان مرجعی نظارتی و حاکمیتی و ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران اداره کل و همچنین برنامه های در دست اقدام در راستای سند تحول دولت مردمی و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران به تشریح کمبودها و مشکلات موجود اعم از فقر نیروی انسانی، ضرورت رفع مسائل و مشکلات اعتباری، مسائل و نيازهاي این اداره کل براي انجام دقیق و صحیح ماموریت های محوله و شرح وظایف پیش بینی شده در قانون مطالبی را عنوان نمود. طاهری تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان را بمنظور تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های تدوین شده در اداره کل استاندارد استان را از اهم مسایل مطروحه دانستند. کریم پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان توضیحاتی درباره ماهیت و پیچیدگی وظایف مجموعه استاندارد در البرز تصریح کرد : 
پایه اعتبارات و بودجه استان از ابتدای تاسیس آن متناسب با تراکم جمعیت و نیازهای البرز نبوده و در تلاش هستیم تا این مشکل حل شود. 
کریم پور با تاکید بر انجام هرگونه حمایت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، ضرورت تداوم نظارت و تقویت زیرساخت های استاندارد و زمینه سازی جهت ایجاد اشتغال در استان را نیز مهم شمردند.
در پایان و با توجه به رویکرد جدید مدیریتی کریم پور  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ طاهری با تشکر از این نگاه و تمایل  تشکیل جلسه ای با حضور دکتر اسلام ‌پناه معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان ملی استاندارد ایران وعده داد که به زودی این مهم و برگزاری این جلسه محقق خواهد شد که به یقین برکات زیادی را در  پی خواهد داشت.