اخبار اداره کل البرز بيشتر

محمد حسین طاهری مدیر کل استاندارد استان البرز به مناسبت 27 اردیبهشت ماه برای مسئولین روابط عمومی دستگاه اجرایی استان و استاندارد سایر استان ها پیامی صادر کرد.

  طاهری در قسمتی از این پیام آورده است
به یقین نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر است و از این رو هدف‌گذاری در این حوزه فرصت مغتنمی را فراهم می‌کند تا همه بخش‌های جامعه به ویژه روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط منسجم و کارآمدی با افکارعمومی داشته باشند. هر سازمانی با وجود روابط‌‌ عمومی فعال و پویا در کنار سایر بخش‌های سازمانی قادر به ادامه حیات است. نهاد روابط‌ عمومی برای اثرگذاری نیازمند تغییر نگرش و تقویت جایگاه متناسب با ضرورت‌هاست و سرمایه‌گذاری فکری، انسانی و علمی، در ساخت و توسعه یک روابط‌ عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.
بی شک انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای ارزشمند ادارات کل استاندارد به افکارعمومی، به تقویت جایگاه روابط‌عمومی و تلاش بی‌وقفه همکاران خدوم این حوزه وابسته است و روابط‌ عمومی ادارات کل استاندارد می‌توانند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز،  زمینه تحقق صحیح تنویر افکارعمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف استاندارد را فراهم کنند، به طوری که دستاوردهای این نهاد حاکمیتی و نظارتی در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.بی شک انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای ارزشمند ادارات کل استاندارد به افکارعمومی، به تقویت جایگاه روابط‌عمومی و تلاش بی‌وقفه همکاران خدوم این حوزه وابسته است و روابط‌ عمومی ادارات کل استاندارد می‌توانند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز،  زمینه تحقق صحیح تنویر افکارعمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف استاندارد را فراهم کنند، به طوری که دستاوردهای این نهاد حاکمیتی و نظارتی در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.
حال که با نام گذاری 27 اردیبهشت به نام "روز ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان این عرصه فراهم شده،  با تدبیر و مدیریت عالمانه جناب آقای دکتر اسلام پناه معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ، اهمیت ، جایگاه و کاربردهای روابط عمومی در سازمان ملی استاندارد نهادینه شده است. بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم دانستم از فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات ، اصحاب رسانه به ویژه همکاران گرانقدرم ‌در اداره روابط عمومی و امور بین الملل سلزمان واستان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و نقش موثر همه فعالان عرصه روابط عمومی ادارات استان البرز را در راستای ایفای وظایف سازمانی ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی و بهروزی برای آنان مسئلت می نمایم.