social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/7

13:34:3

51

استاندارد البرز در آئینه رسانه دولت

استاندارد البرز در آئینه رسانه دولت

اظهارات محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز در روز ششم فروردین در خصوص اهمیت آموزش، فرهنگسازی و ترویج استاندارد در بین خانواده‌ها در راستای هوشمند سازی، تحقق دولت الکترونیک و ایجاد شهر هوشمند استاندارد در پایگاه اطلاع رسانی دولت به‌طور گسترده بازتاب یافت.

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی استاندارد کالا و خدمات در بین خانواده‌ها اظهار داشت برای هوشمند سازی، تحقق دولت الکترونیک، ایجاد شهر هوشمند استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد در میان مردم، باید استاندارد را به خانه های مردم برد.
اظهارات مدیرکل استاندارد البرز در روز ششم فروردین در خصوص اهمیت آموزش، فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در بین خانواده‌ها در راستای هوشمند سازی، تحقق دولت الکترونیک و ایجاد شهر هوشمند استاندارد در پایگاه اطلاع رسانی دولت به طور گسترده بازتاب یافت.
مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی استاندارد کالا و خدمات در بین خانواده‌ها بیان کرد: برای هوشمند سازی، تحقق دولت الکترونیک، ایجاد شهر هوشمند استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد در میان مردم، باید استاندارد را به خانه های مردم برد.
دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه  گفت: ترویج فرهنگ استاندارد به کمک رسانه‌های دیداری، شنیداری، الکترونیکی و مجازی نیاز دارد چرا که ارتقای کیفیت کالا و خدمات می‌تواند اعتبار بنیادهای اقتصادی و تجاری را در داخل و خارج از کشور بالا ببرد و به رفاه مردم کمک کند و برهمین اساس برنامه‌های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص کیفیت کالاها و خدمات در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.