social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/1/8

12:18:2

112

مدیرکل استاندارد البرز در گزارش هشتم خود به ملت:

نظارت ویژه بر هتل آپارتمان‌ها و مجتمع‌های بین راهی در البرز

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات قالی شویی بر اساس بعضی از فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان البرز از تشدید نظارت بر خدمات هتل آپارتمان‌ها و مجتمع‌های بین راهی در طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی از اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان البرز از روز ۱۵ اسفند خبر داد و مطرح کرد: در این طرح خدمات مهمی که به شهروندان ارائه می‌شود، توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان البرز مورد نظارت حداکثری قرار می‌گیرد.
وی افزود: فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مواد غذایی، رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شیرینی و خشکبار در این طرح مورد بازرسی قرار می‌گیرند. همچنین ارائه خدمات از سوی پایانه فرودگاه پیام و پایانه‌های اتوبوسرانی و قطار شهری در راستای بهبود خدمت رسانی ارزیابی می‌شوند.
مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به نظارت و بازرسی از هتل آپارتمان‌ها، هتل‌ها و مجتمع‌های بین راهی به منظور بررسی کیفیت خدمات ارائه شده عنوان کرد در حوزه خدمات همچنین خدمات پستی ارائه شده در مراکز پستی و تعدادی از باشگاه‌های ورزشی استان البرز نیز تحت بازرسی کارشناسان این اداره کل قرار گرفت.
آئینی خاطرنشان کرد: در طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات قالی شویی نیز بر اساس بعضی از فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرند.