social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/30

16:34:5

138

بازدید سرزده مدیرکل استاندارد البرز از واحدهای تولیدی استان

مدیرکل استاندارد البرز: شعار سال 1403 مصباح الهدی صنعت و استاندارد است

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در تولید فرآورده‌های با کیفیت، منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال 1403 خواهد شد.

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز و هیات همراه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد نامید که با مجاهدت و سخت کوشی و با خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام کرده و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری می باشند.
مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه گفت: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدها در تولید فرآورده های با کیفیت، منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال 1403 خواهد شد.
آئینی در ادامه گفت: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی‌های ذاتی آن و ارتباط ویژه با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است. 
مدیرکل استاندارد استان در پایان دیدار از این واحد تولیدی برگزیده، از مدیر عامل و کارکنان آن جهت تلاش‌های سازنده در عرصه استاندارد تقدیر و تشکر کرد و از فرآیندهای خط تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و محصول نهایی بازدید کرد.

 

تصاویر