social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/2/12

15:24:1

66

اعطای حکم فرماندهی بسیج امام حسین (ع) به مدیرکل استاندارد البرز

ادای احترام ویژه مدیرکل استاندارد البرز: هیچ افتخاری برایم بالاتر از این نیست که به عنوان یک بسیجی خدمتگزار نظام و انقلاب باشم

در این مراسم معنوی که صبح امروز در اداره کل استاندارد البرز برگزار شد، سرهنگ احسان علیزاده فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان البرز ضمن ابراز خشنودی از اقدامات جهادی محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در طول ماه های اخیر، حکم فرماندهی بسیج امام حسین (ع) اداره کل استاندارد البرز را به ایشان اعطا کرد.

با حکم سرهنگ احسان علیزاده، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز فرمانده بسیج امام حسین (ع) اداره کل استاندارد البرز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، در این مراسم معنوی که صبح روز چهارشنبه 1403/02/12 در اداره کل استاندارد البرز و با در فضایی صمیمی برگزار شد، سرهنگ احسان علیزاده فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان البرز ضمن ابراز خشنودی از اقدامات جهادی محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در طول ماه های اخیر، خواستار کاهش زمان خدمت به واحدهای تولیدی در راستای شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری شده و با قدردانی از محمد آئینی، حکم فرماندهی بسیج امام حسین (ع) اداره کل استاندارد البرز را به ایشان اعطا نمود.
در ادامه مراسم، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) کاشته شده و توسط حضرت امام خامنه ای (حفظ ا...) به درخت تناوری برای دفاع از اسلام و انقلاب تبدیل شده است.
محمد آئینی در انتها گفت: به راستی بسیج مدرسه عشق است و هیچ افتخاری برایم بالاتر از این نیست که به عنوان یک بسیجی خدمتگزار نظام و انقلاب باشم.

تصاویر