social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/12

17:13:5

136

بازدید منتخب استان البرز در خبرگان رهبری از اداره کل استاندارد البرز

آیت ا... حسین ردایی: رعایت الزامات استاندارد یک معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می‌شود

حضرت آیت ا... ردایی منخب استان البرز در مجلس خبرگان رهبری، در بازدید امروز خود از اداره کل استاندارد استان البرز، با تبیین مفهوم قرآنی فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه در واقع امر به یک معروف بوده و اجتناب از خرید فرآورده‌های غیر استاندارد، نهی از منکر می‌باشد.

حضرت آیت ا... دکتر حسین ردایی منتخب استان البرز در مجلس خبرگان رهبری در بازدید روز چهارشنبه 1403/02/12 از اداره کل استاندارد البرز اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام فرموده‌اند: زمانى‌كه عملى را يكى از شما انجام داديد، محكم و متقن به پايان رسانيد. این حدیث مصداق کار و عمل استاندارد است که باید مجموعه سازمان ملی استاندارد ایران این حدیث شریف را همواره چراغ راه خود قرار دهد و البته استاندارد عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه بوده و رعایت الزامات استاندارد یک معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می‌شود.
حضرت آیت ا... ردایی در بازدید از اداره کل استاندارد استان البرز و پس از برگزاری نماز جماعت در جمع صمیمی مدیران و کارکنان اداره کل، با تبیین مفهوم قرآنی فریضه امر به معروف گفت: رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه در واقع امر به معروف بوده و اجتناب از فرآورده های غیر استاندارد، نهی از منکر می باشد.
آیت ا... ردایی با تقدیر از زحمات و اقدامات جهادی محمد آئینی در اداره کل استاندارد البرز و همچنین تبریک موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی، خواستار اهتمام جامعه و مسئولین استان البرز به رعایت الزامات استاندارد و خرید محصولات ایرانی شد. 
قبل از اظهارات حضرت آیت ا... ردایی منتخب استان البرز در مجلس خبرگان رهبری، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با ذکر خیر مقدم به ایشان و همراهان به تبیین شرح فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران پرداخت و عنوان نمود، استاندارد سازی، اندازه شناسی، تایید صلاحیت و ارزیابی انطباق چهار محوری است که سازمان ملی استاندارد فعالیت می‌کند.
ایشان با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ دولت سیزدهم و شخص رییس سازمان عنوان نمودند به فضل الهی در این مدت کوتاه جایگاه استانداردی جمهوری اسلامی از رده بیست و ششم دنیا به رده بیستم صعود کرده و هم اکنون که در محضر حضرتعالی هستیم ایران ریاست کمیسیون کشاورزی اسمیک را بر عهده گرفته است.
محمد آئینی ضمن تبریک ظفر غرور آفرین دفاع مسلم عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران؛ پیروزی مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی‌نفعان تبریک گفت.
عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت بعد از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به وقوع پیوسته است؛ گفت: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نقش تعیین کننده ای دارد.
آئینی در پایان گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود ارائه و گفت به عنوان مدعی العموم کیفیت حافظ تولید با کیفیت هستیم و به تلاش های شبانه روزی خود در این راه ادامه خواهیم داد.

 

تصاویر